این حالت تهوع ها تا چندهفتگی هست؟؟؟🤕🤕🤧🤧

۵ پاسخ

من تا چهارماه و نیم داشتم

من الان وارد ۱۵ هفته شدم امروز چار بار بالا آوردم

بستگی داره من سردخترم تالحظه زایمان داشتم سراین بچم تاالانم دارم

من هنوزم ک هنوزه دارم بستگی ب بدن داره

چهار ماه که بشی کمتر کمتر میشه مال من کمتر شده

سوال های مرتبط

مامان نی نی🩵🩵🩵 مامان نی نی🩵🩵🩵 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان آیهان مامان آیهان هفته بیستم بارداری
مامان .... مامان .... هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان جوجه فسقلی🐣 مامان جوجه فسقلی🐣 ۳ ماهگی
مامان زینب سادات💚 مامان زینب سادات💚 روزهای ابتدایی تولد
مامان معجزه امام حسین مامان معجزه امام حسین ۳ ماهگی
مامان nini مامان nini هفته هفدهم بارداری