حالت تهوع دارم ولی بالا نمیارم🤧😑

۹ پاسخ

منم تهوع دارم فقط بالاهم نمیارم 😭🥲

من از شنبه اینجوری شدم یه وضع خیلی بدی هست من که نمیتونم چیزی بخورم

منم اینجوریم آدامس بخور بهترمیشه

منم عصرا همینطور

حالت تهوع داشته باشی بالانیاری بخاطر جنسیت بچه هست من واسع دخترم یسره بالا می‌آوردم ولی واسع پسرم تهوع داشتم

سعی کن لیمو تازع بگیری وقتی حالت تهوع داری بو کنی یا بخوری خیلی کمک می‌کنه من همین کارو کردم

میگذره من فقط دو هفته بود تموم شد الان خیلی خوبم

منم همینجورم

قرصت نداددکتر؟

سوال های مرتبط

مامان معجزه امام حسین مامان معجزه امام حسین ۳ ماهگی
مامان بلوبری🫐 مامان بلوبری🫐 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان دُخملی مامان دُخملی هفته سی‌ام بارداری
مامان لیان و پسری💕💙 مامان لیان و پسری💕💙 هفته سی‌ام بارداری
مامان ابوالفضل 💙 مامان ابوالفضل 💙 هفته سی‌ام بارداری