حالت تهوع بدی میگیرم ولی بالا نمیارم🥲

۳ پاسخ

سعی کن لیمو ترش بو کنی یا یکم بخوری درکل بالا نیاری بهتره اگر بهتر نشدی به دکترت بگی بهت دارو میده
منم از هفته ۶ دارم تاالان فقط با قرص بهتر میشم

فعلا زوده خواهرم منم اینجورم همه بهم میگن تازه اولشه صبر کن😂😂

برسی ۹هفته بالاهم میاری

سوال های مرتبط

مامان معجزه امام حسین مامان معجزه امام حسین ۳ ماهگی
مامان جوجه فسقلی🐣 مامان جوجه فسقلی🐣 ۳ ماهگی
مامان بلوبری🫐 مامان بلوبری🫐 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان دُخملی مامان دُخملی هفته سی‌ام بارداری