حالت تهوع شدید دارم ولی بالا نمیارم چیکار کنم؟

۸ پاسخ

يه كوچولو اندازه يه قاشق ابليمو و يكم نمك بخور (نمكم كم باشه)خوب ميشي 😚

وای نگو که منم اینجوری میشم همه ش😫

دمیترون قبل غذا بخور

باید قرص بخوری فعلا تهوع هست..بالا نیاری بهتره

هیچییی تحمل کن. یا نون خشک بخور. شکمت و خالی نزار. وعده های کوتاه کوتاه غدا بخور.

دمیترون بخور منع مصرف نداره برای بارداری

هیچی اگه قرص تهوع داد بخور

آب‌جوش با لیموترش بریز داخلش بخور

سوال های مرتبط

مامان معجزه امام حسین مامان معجزه امام حسین ۴ ماهگی
مامان جوجه فسقلی🐣 مامان جوجه فسقلی🐣 ۳ ماهگی
مامان دُخملی مامان دُخملی هفته سی‌ام بارداری