من چرا حس حالت تهوع دارم ولی بالا نمیارم

۷ پاسخ

کی میخواد تموم شه این روزاااا منم فقط احساس حالت تهوع دارم بالا نمیارم سر بارداری اولم اینطور نبودم

طبیعیه همه که بالا نمیارن بستگی داره قبلن وقتی حالت تهوع می‌گرفتی چطوری بودی

خیلیا اینجورن فقط حالت تهوع دارن سعی نکن به زوری بالا بیاری اگه بخوای بالا بیاری خودش میاد

عجله نکن🤣🤣🤣

منم فقط حالت تهوع دارم بالا نمیارم..انقد حالم بده مردم دیگع داغونم داغون

طبیعیه

منم همینطور عزیزم

سوال های مرتبط

مامان معجزه امام حسین مامان معجزه امام حسین ۴ ماهگی
مامان جوجه فسقلی🐣 مامان جوجه فسقلی🐣 ۳ ماهگی
مامان بلوبری🫐 مامان بلوبری🫐 هفته سی‌ام بارداری
مامان 🍬شوکولات🍬 مامان 🍬شوکولات🍬 هفته هجدهم بارداری