تهوع تهوع تهوع دارم میمیرم 🤕🤧💔

۸ پاسخ

من دکترم نمیذاشت دمیترون بخورم به خاطر عوارضش و اگه بجاش متوکلرپرامید نمیخوردم دیگه میمردم تا هفته ۱۲ تهوع پوستم را کند

واقعا سخته امیدوارم زودتر ازین مراحل گذر کنین منم چند روزه ک خوب شدم

من نمیدونم چرا هیچ علائمی ندارم🥲نمیدونم طبیعیه یا نه....

🥲🤝همدردیم

درکت میکنم خیلی سخته

منم هفته های شما اینجوری بودم اونقد عوق میزدم بچه ام فکر میکرد چیزیم شده همینجوری پاهامو میکرفت گریه میکرد بمیرم براش

طبیعیه تا دوازده هفته همینی .
من اگر قرص نباشه میمیرم

سوزش معده هم داری؟

سوال های مرتبط

مامان .... مامان .... هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان حلمادلسا،دیار🩵 مامان حلمادلسا،دیار🩵 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان 👶مهدی مامان 👶مهدی ۶ ماهگی
مامان قلبم 🥰🩵 مامان قلبم 🥰🩵 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان جوجه فسقلی🐣 مامان جوجه فسقلی🐣 ۳ ماهگی
مامان آرکان مامان آرکان ۵ ماهگی
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته نوزدهم بارداری
مامان علی‌رضا مامان علی‌رضا هفته سی‌وششم بارداری
مامان تمشک کوچولو🍇 مامان تمشک کوچولو🍇 هفته شانزدهم بارداری
مامان پسته مامان پسته هفته سیزدهم بارداری
مامان معجزه امام حسین مامان معجزه امام حسین ۳ ماهگی