من دکترم نمیذاشت دمیترون بخورم به خاطر عوارضش و اگه بجاش متوکلرپرامید نمیخوردم دیگه میمردم تا هفته ۱۲ تهوع پوستم را کند
واقعا سخته امیدوارم زودتر ازین مراحل گذر کنین منم چند روزه ک خوب شدم
من نمیدونم چرا هیچ علائمی ندارم🥲نمیدونم طبیعیه یا نه....
🥲🤝همدردیم
درکت میکنم خیلی سخته
منم هفته های شما اینجوری بودم اونقد عوق میزدم بچه ام فکر میکرد چیزیم شده همینجوری پاهامو میکرفت گریه میکرد بمیرم براش
طبیعیه تا دوازده هفته همینی .
من اگر قرص نباشه میمیرم
سوزش معده هم داری؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.