حالت تهوع دارم میمیرم😭😭

۵ پاسخ

عادیه باید قوی باشی

عزیزم تااازه شرو شده🥹 خدا کمکت کنه‌. قرص زنجبیل و ب ۶ از داروخونه بخر. ب۶ رو هر ۱۲ ساعت بخور‌زنجبیل رو هر ۶ساعت.انشاا... بهتر میشی.من ی قلب اب هم نمیتونستم بخورم.تااااااازه بهتر شدم.نمیارم بالا.ولی بازم تهوم شدیده😭

قرص دمیترون بگیر

خوبه حالت تهوع نشونه اینه قلب بچت داره تشکیل میشه

منم حالم خیلی بده نه میتونم چیزی بخورم نه میتونم بخوابم

سوال های مرتبط

مامان کوچولو مامان کوچولو هفته نوزدهم بارداری
مامان علی‌رضا مامان علی‌رضا هفته سی‌وششم بارداری
مامان پسته مامان پسته هفته سیزدهم بارداری
خانم آقا امید خانم آقا امید قصد بارداری
مامان آیلار مامان آیلار هفته هفدهم بارداری
مامان جوجه رنگیم💙😍 مامان جوجه رنگیم💙😍 ۴ ماهگی
مامان نیکان💙 وتو دلیم🩷 مامان نیکان💙 وتو دلیم🩷 هفته چهاردهم بارداری