عزیزم یکم الکل بوو کن
یا آلوچه و چیزای ترش بخور
یا دلستر گندمی چیزی که آروغ بزنی
و اینک بخواب
عزیزم توروبیکا گروه مامانای مازنی زدیم دوست داشتین پیام بدین به ایدیم لینک بدم
@fatemeh_7570r
چندی دقیق؟ از کی شروع شده؟ قرص گیگرفتی از دکتر من همون روز اول گفتم بنویسه😂
من اصلا تهوع ندارممممم😐
منو فقط گوجه با نمک خوب میکنههه
فقط تهوع دارم بالا نمیارم
خیلی بده من میفهمم چی میگی باید بگذره تا کم کم خوب بشی
من ی هفته است بهتر شدم دارم غذا میخورم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.