اگه قرص و نون خشک و اینا جواب نبود برو سرم وصل کن 😓😓😓
منم بعضی وقتا به بعضی غذا ها حالت تهوع دارم. مخصوصا بوی گوشت و اینا که تازه خریدی و بو میده
اما خوب چی کنم. مجبورم تحمل کنم.
اما اصلا حالت تهوع که بالا بیارم خدارو شکر نبوده
هیچ کار تحمل کن تا خودش بره🥲من هر کار میکردم به درد نمیخورد وای سعی کن نون خشک و چوب شور بخوری اول صب وقتی تهوع داری یا هر وقت حس میکنی حالت یه طوریه
تحمل😢
صبر😕منم الان 17هفتم هنوز قرص میخورمم
من هنوزم اینجوریم با دمیترون حالم خوب میشه
یا ویتامین د۱۲
دمیترون بخور عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.