مامانا تهوع دارم چیکار کنم خیلی بده🤢🤢

۸ پاسخ

اگه قرص و نون خشک و اینا جواب نبود برو سرم وصل کن 😓😓😓

منم بعضی وقتا به بعضی غذا ها حالت تهوع دارم. مخصوصا بوی گوشت و اینا که تازه خریدی و بو میده
اما خوب چی کنم. مجبورم تحمل کنم.
اما اصلا حالت تهوع که بالا بیارم خدارو شکر نبوده

هیچ کار تحمل کن تا خودش بره🥲من هر کار میکردم به درد نمیخورد وای سعی کن نون خشک و چوب شور بخوری اول صب وقتی تهوع داری یا هر وقت حس میکنی حالت یه طوریه

تحمل😢

صبر😕منم الان 17هفتم هنوز قرص میخورمم

من هنوزم اینجوریم با دمیترون حالم خوب میشه

یا ویتامین د۱۲

دمیترون بخور عزیزم

سوال های مرتبط

مامان ابوالفضل 💙 مامان ابوالفضل 💙 هفته سی‌ام بارداری
مامان نیکان💙 وتو دلیم🩷 مامان نیکان💙 وتو دلیم🩷 هفته چهاردهم بارداری
مامان @@@ مامان @@@ هفته پانزدهم بارداری
مامان هرمان و نخود مامان هرمان و نخود هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان 🌸𝒉𝒆𝒍𝒆𝒏🍓 مامان 🌸𝒉𝒆𝒍𝒆𝒏🍓 هفته سی‌ودوم بارداری