عزیزم دکترت میه راضی هستی
واییییی من تا ۲۴ هفته همینطوری بودم 🤢🤢🤢
منم صبح تا شب حالتش و دارم هیچ چیز بهم نمیچسبه خوردنش
منم چند روزه که تهوعم شبانه روزی شده و روزی یکی دوبار بالا میارم و دهنم مزه بعد استفراغ رو میده و همین حالمو بدتر میکنه دکترمم ب۶و دیفن هیدرینات داده که اصلا فایده ای نداره🤢🥴
شما دکترتون کیه تو آمل منم آملی ام
من دهنم تلخ نیست
شدید بی حال شدم
تکون میخورم حالم طوری میشه
منی که حالم بد میشد همش دراز کش باشم و لش
از صبح تاخوده الان از جام تکون نخوردمممم
نه نهار گذاشتم نه کارمو رسیدم هچیییی
الان به زور دارم خودم بلند میکنم هرطوری شد کارمو برسم
برای نهار حداقل قرمه بذارم
شوهرم گناه داره
خسته کوفته میاد
هیچی نمیگه بیچاره…منم عین خودت بالا نمیارم حالتشو دارم فقط
دلم پره
انگار رو دل کردم😭
من بویاییم خیلی بد شده به همچیز شک دارم هرچی میبینم انگار بوی زباله میده
دمیترون بخور
وای منم دارم دیونه میشم دوروزه ۲۴ ساعته تهوع دارم و خیلی بیحالم
هعی نگو خیلی بده دهن من ترش میشه اصلن حال ندارم از هرغذایی بگی متنفرم کی تموم میشه😔
بچت پسره حتما
عزیزم خدا کمکت کنه درکت میکنم منم خیلی بد بود حالم دوازده هفته خوب شدم تو هم خوب میشی من گریه میکردم خودمو میزدم نفس عمیق بکش خیلی اثر داره
سیرابی بخورعزیزم
وای منم تو بارداریم افتضاحم از ۸هفته یا کمتر تا ۴ماه
تلخه؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.