۱۳ پاسخ

فقط صبر، منم همین مشکل رو دارم‌متاسفانه

تحمل تحمل تحمل🤣

منم تهوع دارم همش بعضی موقعا بالا میارم😖

خوشبحالت
من علائم ندارم
همش نگرانم چیزی شده باشه🥲

فقط'باید دوره اش بگذره
چه روزای بدی هستن من هنوزم دارم فقط کمتر از اوایل شده.
نارنجی و پرتغال و لیمو شیرین بو کن هر وقت میخای بیاری بالا

تحمل🥲

من از بوی نعناع تازه استفاده کردم خوب بود 🫠🫠🫠

من هرروز وضعیتم همینه
هیچ‌کاری ام نمیتونم بکنم🥲🥲🥲

لیمو ترش بو کن😂

لیمو ترش یا ابلیمو رو بو‌کن رفع میشه

هیچ کار نمیشه کنی فقط تحمل🫡

آب انار بخور و تحمل کن عزیزم چاره ای نیس

انار بخور من اینجوریم انار میخورم یا بادوم یا دراز میکشم یکم خوب میشم

سوال های مرتبط

مامان محمد مامان محمد ۳ ماهگی
مامان جوجه رنگیم💙😍 مامان جوجه رنگیم💙😍 ۴ ماهگی
خانم آقا امید خانم آقا امید قصد بارداری