دارم میمیرم از حالت تهوع😭😭😭

۷ پاسخ

دمیترون و دیمن هیدرینات بخور باید تحمل کنی هفته هات بره بالا من هیچی نتونستم بخورم پنج کیلو هم کم کردم تازه تازه گوش شیطون کر مبخواد خوب بشم

من هفته ششم هستم. خیلی حالت تهوع دارم منم. معده م درد گرفت دیگه
زود نیست تو هفته ی من تهوع؟

شبا قبل خواب شربت دیفین هیدرامین ساده بگیر بخور بهتر میشی منم حالت تهوع شدید داشتم بهتر شدم

دمیترون بخور

به من فقط قرص اندسترون جواب داد

دمیترون بخور

چه خوب من هیچی ندارم🙂😂

سوال های مرتبط

مامان علی‌رضا مامان علی‌رضا هفته سی‌وششم بارداری
مامان پسته مامان پسته هفته سیزدهم بارداری
مامان 👶مهدی مامان 👶مهدی ۶ ماهگی
مامان نیکان💙 وتو دلیم🩷 مامان نیکان💙 وتو دلیم🩷 هفته چهاردهم بارداری
مامان کیمیا مامان کیمیا هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان آناشید مامان آناشید هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان آیلار مامان آیلار هفته هفدهم بارداری