دارم میمیرم از حالت تهوع چیکارکنمممم😭😭😭😭

۱۱ پاسخ

بمن متوکلوپرامید داد بهتر شدم

صبح قبل از اینکه بلند بشی نون خشک توی رختخواب بخور بعد از حدود ده دقیقه بلند شو
راه حل بعدیش هم دکتر قرص بده
بمن دمیترون داده و راضیم

وای منم همینجوریم 😭😭😭😭

یه دونه قرص نعنا اگه داری بزار دهنت

کاش منم داشتم از این حالت تهوع ها

اگه نمیخوایین به من منتقل کنین ، با جون و دل میپذیرمش

منم شب و روز همینطورم خیلی حالم بدع

ب ۶ همین. دیگه راهی نداری جز تحملل. من با مویز میتونستم کنترلش کنم.

بگو برات بیسکویت تردد بگیرن بیارن شب قبل خواب بخور
صبح هم ناشتا بخور اب معدتو جمع می‌کنه
غذای ن گرم ن سرد نخور غذات باید هم دمای محیط باش
میوه یخ یا خنک یخچالی نه باید بخوری هم دمای محیط بذاری بمونه بعد بخوری

منم همینطور

تحمل فقط راهشه

برو دکتر زنان برات قرص بنویسه

سوال های مرتبط

مامان کوچولو مامان کوچولو هفته نوزدهم بارداری
خانم آقا امید خانم آقا امید قصد بارداری
مامان 👶مهدی مامان 👶مهدی ۶ ماهگی
مامان نیکان💙 وتو دلیم🩷 مامان نیکان💙 وتو دلیم🩷 هفته چهاردهم بارداری
مامان آیلار مامان آیلار هفته هفدهم بارداری
مامان پسرم  🥑 مامان پسرم 🥑 روزهای ابتدایی تولد