دارم از حالت تهوع میمیرم چیکار‌کنم😭

۷ پاسخ

منم تا ۱۴ هفته مردم و زنده شدم از شدت تهوع. همش زیر سرم بودم. تا گفتم یکم بهتر شدم و خوشحال بودم سرکلاژی شدم

هیچی بهتر از قرص دمیترون نیست.
واقعا آب رو آتیشه

بستنی بخور ، نارنج یا پرتقال بو کن ، بیسکوییت ترد یا نون خشک بخور 🥲
این چیزا رو من جواب بود

نون خشکه بخور

دو سه هفته دیگه سختیته بعد حالت اوکی‌میشه

گند بلال گوسفند کباب کن بخور

وای خیلی بدع ی چیز شور بخور دلت به حال بیاد

سوال های مرتبط

مامان کوچولو مامان کوچولو هفته نوزدهم بارداری
مامان 👶مهدی مامان 👶مهدی ۶ ماهگی
مامان نیکان💙 وتو دلیم🩷 مامان نیکان💙 وتو دلیم🩷 هفته چهاردهم بارداری
مامان کیمیا مامان کیمیا هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان آناشید مامان آناشید هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان آنیتا مامان آنیتا ۶ ماهگی