درمان برای تهوع دارم میمیرم

۶ پاسخ

خوشبحالت من ک ویاری چیزی ندارم هیشکی باور نکیکنه باردارم مامانم هردقع میگه کی گف اصن بچع داری😔😔😔😔خیلی دلم میشکنه

گلم قرص اندانسترون ۴ روزی دوتا بخور صبح و شب حالت عالی میشه منم اینجوری بودم این قرص نجاتم داد

قرص پنتوپرازول ناشتا بخور خیلی خوبه قرص دمیترون در طول روز اگه اذیت میشی بخور
جوشونده زنجبیل با نبات
نبات داغ درس کن نعناع و گلاب بریز داخلش بخور
شربت معده مخصوص بارداری
اینا رومن جواب میده یکم بهترم میکنه بخور شاید خوب شدی

فقط دمیترون و ب 6
و تحمل
چاره ای نیست

آره صبروتحمل من تو۱۸ هفته ام هنوز ویار دارم خیلی سخت خیلی بع مرور کمتر میشه 🙏🏻

فقد صبر و توکل

سوال های مرتبط

مامان آیهان مامان آیهان هفته بیستم بارداری
مامان 👶مهدی مامان 👶مهدی ۶ ماهگی
مامان قلبم 🥰🩵 مامان قلبم 🥰🩵 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته نوزدهم بارداری
مامان علی‌رضا مامان علی‌رضا هفته سی‌وششم بارداری
مامان تمشک کوچولو🍇 مامان تمشک کوچولو🍇 هفته شانزدهم بارداری
مامان لیمو شیرین مامان لیمو شیرین هفته سیزدهم بارداری