خانوما دارم از سردرد و تهوع میمیرم😭

۳ پاسخ

سعی کن به پزشکت مراجعه کنی عزیزم برای سر دردت سرم میده که زود خوب میشی واسه تهوع هم قرصی که صلاح بدونه

منم خیلی بد تهوع داشتم ، دکترم برام ب۶ نوشت هر شب یکی قبل شام بخوری
و کپسول زینتوما هر ۱۲ ساعت ، خداروشکر بهتر شدم

خدانکنهههههه باید تحمل کنیییییی🤦‍♀️😂
تجربه ای ندارم چیزی بگم خوب بشییی🥹🖤

سوال های مرتبط

مامان قندولک مامان قندولک هفته هشتم بارداری
مامان کیمیا مامان کیمیا هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان مرسانا🐣 مامان مرسانا🐣 ۶ ماهگی
مامان قلبم 🥰🩵 مامان قلبم 🥰🩵 هفته بیست‌وهفتم بارداری