دارم از سردرد میمیرم از استرس

۳ پاسخ

استرس نداشته باش وقت هست اگه برای تشکیل قلب میگی

فاطمه سونو شکمی دادی یا واژینال؟
چون هفتت پایینه شکمی دقتش کمتره واسه تشخیص قلب
یه هفته ۱۰ روژم صبر کن برو سونو نگران نباش

استرست از همه چی خطرش بیشتره

سوال های مرتبط

مامان مرسانا🐣 مامان مرسانا🐣 ۶ ماهگی
مامان فسقلی💙💙💙💙 مامان فسقلی💙💙💙💙 ۲ ماهگی
مامان تمشک کوچولو🍇 مامان تمشک کوچولو🍇 هفته شانزدهم بارداری
مامان سلین مامان سلین ۲ سالگی