وای از سردرد تهوع دارم میمیرم

۵ پاسخ

منی که یادم میفته میفهمم چه سختی میکشید ایشالا بعد هفتع ۱۶ رفع میشه گلم

من دقیقا مثل توام سردو گرم میشم ولی واسه تهوع قرص B6 خوردم بهترم الان

😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

نارنگی بخور‌برای تهوعت

وای منم نمی دونم تا کی ادامه داره😭

سوال های مرتبط

مامان پناه کوچولو🩰🎀 مامان پناه کوچولو🩰🎀 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان معجزه خدا🍓🫄🍒 مامان معجزه خدا🍓🫄🍒 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان قندولک مامان قندولک هفته هشتم بارداری