۳ پاسخ

خواهرمنم هنوز دارم اگ یه روز بالانیارم روزم شب نمیشه🥴😪

منم هی میره و میاد😭

حالت تهوع استفراغ خیلی خوبه چون اون بچه سالمه رشدش خوبه من اصلا حالت تهوع ندارم

سوال های مرتبط

مامان فسقلی💙💙💙💙 مامان فسقلی💙💙💙💙 ۲ ماهگی
مامان کیمیا مامان کیمیا هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان دلماه مامان دلماه هفته سی‌وهشتم بارداری