سلام دوستان خیلی تهوع دارم بالا میارم چیکارکنم دارم میمیرم 😭😭😭

۷ پاسخ

زنجبیل تازه هم بگیری بوکنی خوبه

ویتامین ب 6خوبه دکتربمن داده

ب۶ خوبه برات بخور هم ویتامینه هم کمکت میکنع

امروز چند بار تو تاپیکا اینو گفتم نمیدونم این چندمین باره که دارم میگم😁
سیب رنده شده با گلاب قاطی کن بخور. از یه ماما شنیدم که خیلی خوبه

من با اینکه قرصم خوردم الان دوبار بالا اوردم

من فقط دوبار بالا آوردم تا الان ولی تهوع دارم همش
قرص میخوری؟

تحمل عزیزم...
برو دمتر برات قرص بنویسه

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی روزهای ابتدایی تولد
مامان علی‌رضا مامان علی‌رضا هفته سی‌وهفتم بارداری