زنجبیل تازه هم بگیری بوکنی خوبه
ویتامین ب 6خوبه دکتربمن داده
ب۶ خوبه برات بخور هم ویتامینه هم کمکت میکنع
امروز چند بار تو تاپیکا اینو گفتم نمیدونم این چندمین باره که دارم میگم😁
سیب رنده شده با گلاب قاطی کن بخور. از یه ماما شنیدم که خیلی خوبه
من با اینکه قرصم خوردم الان دوبار بالا اوردم
من فقط دوبار بالا آوردم تا الان ولی تهوع دارم همش
قرص میخوری؟
تحمل عزیزم...
برو دمتر برات قرص بنویسه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.