وای خانما دارم از حالت تهوع میمیرم معدم خیلی سنگین شده 😫😫

۵ پاسخ

خوب میشی عزیزم توماهای بالاتر منم توماه دوم تانصف سع خیلی حالم بدبود حالت تهوع شدید بعضی روزاچندباراستفراغ ولی خداروشکربعدش خوب شدم

منم با اینکه قرص خوردم خواب نمیرم از تهوع و معده درد

ازالان؟سونوی‌قلب‌رفتی؟

با متخصص زنان مشورت کن عزیزم

منم معدم میسوزه اصلا میلم نمی‌کشه چیزی بخورم 😭

سوال های مرتبط

مامان آرشا و تو دلی👧 مامان آرشا و تو دلی👧 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان فسقلی💙💙💙💙 مامان فسقلی💙💙💙💙 ۲ ماهگی
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته بیستم بارداری