دارم از استرس میمیرم

تصویر
۱۲ پاسخ

کیف مون کردی😐

این آزمایشCRP(پروتئین واکنشگرC)که در حالت نرمال باید زیر۱۰باشه و تو عفونت بالاتر میره الان۱۷چیز مهمی نیست

این ازمایش بارداری نیست عزیزم. ازمایش التهاب بدنه

چرا با سی ار پی که فاکتور التهابیه و ممکنه حتی تو سرما خوردگی هم بالا بره از استرس باید بمیری؟؟؟

نزده بتا

ای ازمایش بارداری نیست😐😐😐😐

عزیزم فقط یه کوچولو عفونت داری چیز مهمی نیست

عزیزم زیر نظر چ دکتری هستی؟

عدد بتا چنده؟

این ک ازمایش بارداری نیست

آزمایش چیه

چیه مگههه

سوال های مرتبط

مامان قندولک مامان قندولک هفته هشتم بارداری
مامان اراد💚👀 مامان اراد💚👀 قصد بارداری
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی روزهای ابتدایی تولد
مامان تودلی🤰🏻😍 مامان تودلی🤰🏻😍 هفته بیستم بارداری
مامان معجزه خدا😍🤰🏼 مامان معجزه خدا😍🤰🏼 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان فسقلی🥺🤍💙 مامان فسقلی🥺🤍💙 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان جوجه کوچولو🩵 مامان جوجه کوچولو🩵 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان سوفیا💖 مامان سوفیا💖 هفته پانزدهم بارداری