۴ پاسخ

دادم عزیزم نگران نباش اگه درد نداری و‌خونریزی داری خیلی خوبه دوروز دیگه بتا بده بابد بتات اومده باشه پایین

حتما اولین فرصت برو دکتر

یه سونو بده عزیزم

چیشده

سوال های مرتبط

مامان سلین مامان سلین ۲ سالگی
مامان معجزه‌💙 مامان معجزه‌💙 هفته دهم بارداری