دوستان لطفا جواب بدین متشکرم استرس دارم

تصویر
۴ پاسخ

وا حالا چرا خارج رحم خدانکنه انشاالله ک نیست برو ازمایش بده

باید چند روزی از پریودیت بگذره اما وقتی مثبته ک اول مبارکه بعد برو تست بتا بده بعد سونو اینارو دکتر برات مینویسه

همه نباید علائم داشته باشن

آزمایش دادی اصلا ببینی بارداری؟

سوال های مرتبط