خانوما بگید چیزی نمیشه دارم میمیرم از استرس😭

۷ پاسخ

هیچی نیست بابا منم داشتم امام رضا پیشت برو پیشش دعا کن برامون اتفاقی نیوفته

هیچی نیست عزیزم منم از هفته ۶ تا ۱۲ داشتم و خیلیااااااا دارن
این لکه بینی اگه از هماتوم هم باشه آسیبی ب بچه نمیزنه و تنها چیزی ک ممکنه الان بهش آسیب بزنه و خیلی خطرناکه استرسه
اگه شیاف داری بزار و فقط استراحت کن

استراحت کن و یه دکتر برو ببینت

چیزی نیست تو فکر نباش زنگ بزن دکترت

برو دکترت اگه نیست بیمارستان زنان زایمان مراجعه کن

چیزی نمیشه نگران نباش تا خدا نخواد هیچ اتفاقی نمیفته خیالت راحت

چی شده مگه

سوال های مرتبط

مامان سوفیا💖 مامان سوفیا💖 هفته پانزدهم بارداری
مامان سلین مامان سلین ۲ سالگی
مامان قندولک مامان قندولک هفته هشتم بارداری
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی روزهای ابتدایی تولد