هیچی نیست بابا منم داشتم امام رضا پیشت برو پیشش دعا کن برامون اتفاقی نیوفته
هیچی نیست عزیزم منم از هفته ۶ تا ۱۲ داشتم و خیلیااااااا دارن
این لکه بینی اگه از هماتوم هم باشه آسیبی ب بچه نمیزنه و تنها چیزی ک ممکنه الان بهش آسیب بزنه و خیلی خطرناکه استرسه
اگه شیاف داری بزار و فقط استراحت کن
استراحت کن و یه دکتر برو ببینت
چیزی نیست تو فکر نباش زنگ بزن دکترت
برو دکترت اگه نیست بیمارستان زنان زایمان مراجعه کن
چیزی نمیشه نگران نباش تا خدا نخواد هیچ اتفاقی نمیفته خیالت راحت
چی شده مگه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.