منم تهوع تهوع تهوع🤢🤢
من تا اواسط ۴ ماه تهوع داشتم 🚶♀️🚶♀️🚶♀️😅
تا کی این تهوع لعنتی رو تحمل کنیم😭😭
منم🤕🤧
منی ک هنوزم تهوع دارم🚶♀️
زنجبیل با چایی بخور خوبه ولی اندازه سر قاشق ،این اندازه ضرر نداره
دکتر بهم پیشنهاد داد پس نگران نباش
اعصاب آدمو بهم میریزه...هیچ کاری نمیتونی بکنی کلا بی حس میشی...چی باید کرد🤕😮💨
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.