بهتره بری دکتر
ولی در کنار داروها سرم و آمپول ویتامین سی و ویتامین بی بهم زد فورا خوب شدم
من هم سرما خوردم دکتر بهم فکسوفنادین استامینوفن ساده و آلتادین مکیدنی داد
آب نمک غرغره کن من سرما خوردم دیفن هم غرغره میکردم میریختم بیرون
آبمیوه طبیعی بخور
کدئین و آویشن نخور ⛔️
عزیزم فقط برین دکتر دارو سرخود تو این دوران خیلی خطرناکه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.