وای منم سزارین دومم هست
برای من متفاوت بود، اولی بدون پمپ درد فقط با شیافت دیکلوفناک تا وقتی خواب بودم درد نداشتم گفت پاشو راه برو مردم و زنده شدم، دومی از همون ریکاوری درد و سوزش داشتم صدامم در نمیومد از درد با اینکه پمپ درد داشتم شیافت میزاشتم ولی وقتی گفت راه برو اصلا درد نداشتم خیلی حالم خوب شد راحت خودم میرفتم دستشویی میومدم از تخت پایین بالا فقط سوزشش باهم موند تا چهار روزی
استرس دارم ولی خب از درد طبیعی کشیدن بهتره چون درداونم کشیدم
سوال منم هستتتت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.