حالت تهوع شدید دارم چیکار کنم🤕😭😭😭

۱۱ پاسخ

ما که همچنان تحمل میکنیم

لیمو ترش بو کن

تحححححمل 😅

کاش منم حالت تهوع بگیرم 😅

من خیلیی حالت تهوع دارم نمیدونم چکار کنم 🥲🥲🥲

سیرابی بخور به مادرت یا مادرشوهرت یا خودت بپز و بخور خوب میشی

وای منم تو گلومه هر لحظه بالا میارم🤢😔😔

نون خشک نون سوخاری بیسکوییت

نمک خیلی کم بزن سر زبونت

دکترت دمیترون نداده ؟

بیسکویت ترد بگیر بخور
آب معدتو جمع می‌کنه

سوال های مرتبط

مامان نی نی💓 مامان نی نی💓 ۵ ماهگی
مامان بلوبری🫐 مامان بلوبری🫐 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان فرشته مامان فرشته هفته یازدهم بارداری