حالت تهوع شدید دارم چیکار کنم😩😩

۶ پاسخ

برا من ویتامین b6 داده دکتر یک دومشو بخورم اگ تهوع داشتم

سرم حالت تهوع بزن اگر دکتر اجازه میده تا چند روز حالت خوب میشه

دیمیترون بخور
ب ۶

تا جایی که میشه قرص نخور یکم ابلیمو بو کن

میتونی قرص ب ۶ بخوری

منم یهو بعد از دو هفته امروز برگشت ب۶ خوردم 😩

سوال های مرتبط

مامان nini مامان nini هفته هفدهم بارداری
مامان پسری🩵 مامان پسری🩵 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان 🩷نی نی ناز🩷 مامان 🩷نی نی ناز🩷 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان فندوق مامان مامان فندوق مامان هفته هفدهم بارداری
مامان اقاشاهان مامان اقاشاهان ۷ ماهگی