۱۰ پاسخ

میگم شماترشح هم دارین فدات؟؟

علائم چی داری فدات

نخورعزیزم

اگه بارداری عسل زنجبیل خوب نیست
گرمه برات ضررداره حتی کم

فدات عزیزم💓

فشارت میفته چیزای نمکی بخور
من لیموترش نمک میزدم میخوردم

سلام گلم باید تحمل کنی من تا ۱۳ هفته اینطور بودم

من سرم اندسترون با ب6 میزدم بهتر میشدم میتونم یه کوچولو بخورم جون بگیرم بگو دکترت برات بنویسه

سلام تحمل کن فقط منم همینجور بودم

سلام عزیزم ی لیوان ابجوش کمی عسل زنجبیل قاطی کنم بخور ولی سعی کن زنجیبل کم بزنی هم معده رو ادم میکنه هم تهوع

سوال های مرتبط

مامان نی نی💓 مامان نی نی💓 ۵ ماهگی
مامان nini مامان nini هفته هفدهم بارداری
مامان بلوبری🫐 مامان بلوبری🫐 هفته سی‌ام بارداری