سلام حالت تهوع شدید دارم هرچی میخورم نمی‌مونه
چکار کنم 😭

۷ پاسخ

ويتامين b6
و قرص زنجبيل زينتما
از داروخانه بگير
عاليه و مجاز در بارداري

۱۹ هفته خوب میشی ،تحمل کن عزیزم منم همینجوری بودم

غذا های پر چرب پر ادویع تند اینارو خیلی کم کن

سلام وای منم هننجورم نابود شدم بخدا هیچی نمی تونم بخورم

والله تاالان اینجوریم کاریشم نمیشه کرد

استفراغ هم میکنی؟

یه چیز ترش بخور و اینجوری نفس عمیق بکش😮😲😲

سوال های مرتبط

مامان نی نی💓 مامان نی نی💓 ۵ ماهگی
مامان nini مامان nini هفته هفدهم بارداری