خانما واسم‌دعا کنین ختم بارداری ندن😭😭😭😭

۱۱ پاسخ

واسم دعا کنید
گفت بچه میره ان ای سیو‌اگه بدنیا بیاد🥺🥺🥺🥺🥺

انشاالله مشکلی پیش نیاد این دو هفته ات هم بگذره

انشالله که نمیدن عزیزم توکلت به خدا باشه

چراجونم خدا پشت وپناه تونینیت باشه نگران نباش

انشالله که نمیدن چی شده عزیزم

ایشالله که صحیح و سالم و سر وقتش نی نی رو بغل بگیری عزیزم

چرا

قربونت برم اول خودت آروم باش ثانیاخیالت راحت بچه ت بزرگه اصلانگرانش نباش سالم وسلامته ومیات بغلت الان مهم خودتی که بااسترست اثربدروی نی نیت نذاری

انشالله که بسلامتی بچت بغل بگیری عزیزم چرا ختم بارداری دادن

چرا عزیزم خدا بد ندع

چزا مگه چی شده

سوال های مرتبط

مامان 💗کوچولوهام💗 مامان 💗کوچولوهام💗 ۲ ماهگی