خانما
دمای بدن نوزاد چقدر باشه نرمالع؟
۳۶,۵ زیاده؟

۴ پاسخ

زیر ۳۷/۲ نرماله

اره خوبه

نه خوبه زیر ۳۷

اره.

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا🩷 مامان معجزه خدا🩷 ۱ ماهگی
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی ۹ ماهگی
مامان ملکا و شاهان مامان ملکا و شاهان ۹ ماهگی
مامان پنبه⚽🧸 مامان پنبه⚽🧸 ۱۲ ماهگی
مامان یاسـین مامان یاسـین ۵ ماهگی