مفنامیک اسید تو شیردهی ضرر نداره؟

۴ پاسخ

نه نداره من زایمان کردم دکتر برام نوشت دارم میخورم

نه نداره ،بعد زایمان مفنامیک میدن

بعد زایمان که دکتر برای من نوشته بود یک هفته ای خوردم

نمیدونم منم امروز خوردم😑

سوال های مرتبط

مامان همتا مامان همتا ۱۶ ماهگی
مامان پرنسس کوچولو💖 مامان پرنسس کوچولو💖 ۸ ماهگی