خانوما آی یو دی درد داره؟ پیش دکتر زنان باید برم؟

۳ پاسخ

درد زیاد نداره.فقط وسیله معاینه درد داره یکم.پنج دقیقه هم طول نمیکشه

فکر نکنم برا شمارو بزارن کلا اونایی که یدونه بچه دارن یا سنشون کمه نمیزارن

بله پیش دکتر زنان درد رو نمیدونم

سوال های مرتبط

مامان فسقلی🐰 مامان فسقلی🐰 ۱۳ ماهگی
مامان 🤍🐣𝙽𝚒𝚔𝚊𝚗 مامان 🤍🐣𝙽𝚒𝚔𝚊𝚗 ۶ ماهگی
مامان امیر ارسلان مامان امیر ارسلان ۱۰ ماهگی
مامان سلین مامان سلین ۱۰ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق ۱۲ ماهگی