۵ پاسخ

طبیعیه دست نزدن تخلیه اینا نکنی خودش خشک میشه

طبیعیه برای دختر من تا الان دو دفعه چرک کرد و ترکید و زخم شد دوباره خوب شد

برای پسر منم داره اینجوری میشه

فقط دست بهش نزن

طبیعیه

سوال های مرتبط

مامان عباس👶🏼🩵 مامان عباس👶🏼🩵 ۲ ماهگی
مامان یاسین مامان یاسین ۱۴ ماهگی
مامان آروکو💙🫀 مامان آروکو💙🫀 ۱۰ ماهگی
مامان مهراد💙💙 مامان مهراد💙💙 ۱۰ ماهگی