۷ پاسخ

اگر اولین بچه ات عادی

من اصلا هنوز چیزی حس نکردم تا هفته ۲۴ طبیعیه عزیزم. جفت من هم خلفی هست

منمممممم تازه خلفی م هستم

بچت پسره؟

اره قلبم

منم پری روز س بار حس کردم
دو روز دیگ حس نکردم

جفتت چیه؟

سوال های مرتبط

مامان ایلیار💙💙💙 مامان ایلیار💙💙💙 ۱۰ ماهگی
مامان معجزه خدا💙💙 مامان معجزه خدا💙💙 هفته بیست‌وچهارم بارداری