درد پریودی طبیعیه ایا؟

۴ پاسخ

اگه حرکاتش خوبه اوکیه اگه نه برو ان اس تی بده

منم دارم‌ شبا ، میزنه به پام

تو هفته شما گویا بله
کلا تا وقتی حرکت بچه هست و درد منظم و همراه با آبریزش یا لکه بینی نیست طبیعیه

منم دارم از صبح نمیدونم

سوال های مرتبط

مامان لــــــِنا مامان لــــــِنا ۳ ماهگی