نهار پسرم
بره که بپزه 😍

تصویر
۷ پاسخ

خانمی اب جوشیده سرد شده میزاری بپزه یا با اب لوله کشی؟؟

زرد چوبه یکم زیاد زدی نوش جانش

گوشه قابلمه رب هست؟

فقط سعی کن تو قابلمه پیرکس درست کنی یا استیل

میتونی برنج نیم دونه هم اضافه کنی عزیزم

اون‌له شده برنجه؟

ادویه نزن گلم❤️

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق ۱۶ ماهگی
مامان ایلکان مامان ایلکان ۱۴ ماهگی
مامان پسری🩵 مامان پسری🩵 ۱۲ ماهگی
مامان دنیز قشنگم مامان دنیز قشنگم ۹ ماهگی
مامان محمد امین مامان محمد امین ۱ سالگی
مامان محمد 💙 مامان محمد 💙 ۱۵ ماهگی
مامان آریا مامان آریا ۱ سالگی
مامان 🎀 ژیندا 🎀 مامان 🎀 ژیندا 🎀 ۱ سالگی