۵ پاسخ

ایرانی بهتره چون خارجیا رو خدا میدونه چجوری میارن و سالم اینا بودنش

هیچ فرقی ندارن
من اعتقادم اینه وقتی ایدان داروش تحریمه چجوری شیرخشک وارد میکنن
بعدم تا اونجا ساخته بشه وارد ایران بشه کلی از تاریخش رد میشه و ب نظرم مونده میشه
ترجیح میدم ایرانی بگیرم و تازه
البته هرکس نظرش متفاوته این نظر منه

کدوما ایرانی هستن؟

منم ایرانی میخرم ،خارجی معلوم نیست چیه که فقط سیسمونی فروشی داله

از نظر کالری یکی ان
چون تحریمه قاچاق وارد میشه توصیه نمیشه

سوال های مرتبط

مامان امیرعلی🍼👶🏻 مامان امیرعلی🍼👶🏻 ۳ ماهگی
مامان دخترم و پسرم🥰 مامان دخترم و پسرم🥰 روزهای ابتدایی تولد