اگر کیست داشته باشیم و دردم زیاده چ‌کنم

۱۰ پاسخ

فدات غصه نخور زود خوب میشی

اره خیلی درد داره میفهممت اون به اعتمال زیاد داره دفع میشه

نه به من گفت بعد از ۲ماه پریودی بیا سنو بده باز که رفتم رفع شده بود اثلا کیست نداشتم

من اثلا قرص نخوردم

خوب اون با پریودی دفع میشه ماله منم همین جوری بود درد داشتم یعنی گریه میکردم

عزیزم هیچ کاری نمیشه کردم من درداشو کشیدم درشت باشه دارو میده ریز باشه خوش دفع میشه

خوب دیگه سنو بده ببین ریزه یادرشت

حتما کیست داری خواهر یه سنو بده

اگر ریز باشه با پریودی دفع میشه نگران نباش

من داشتم ریز بود با ۲ماه پریودی دفع شد

سوال های مرتبط

مامان جوجه رنگی مامان جوجه رنگی هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان تیام وکچل خان مامان تیام وکچل خان هفته سی‌ویکم بارداری