واکسن یسالگی رو ب دست میزنن یا پا؟؟
خیلی درد داره؟
قبل و بعدش چیکار کنم

۴ پاسخ

اصلا سخت نیس ن دردی هیچی حتی استامینوفن هم نیاز نیس بدی بعدش راحتترین واکسن

نزنید واکسن رو گناه داره

سلام همدرد
منم بچه کوچیک دارم و باردارم
یک ماه دیگه هم واکسنشه ببینم چی میگن بقیه

هیچی فقط بهش یکم استامینوفن بده بعدشم کمپرس بزار

سوال های مرتبط