۲ پاسخ

اره من داده بودم پریود بودم

باید دکترت بهت بگه چه تاریخی بری بعضی سونو ها رو باید روز دوم پریود بری بعضیا رو سیزده سیکل

سوال های مرتبط

مامان تیام وتیارا مامان تیام وتیارا هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان جوجه رنگی مامان جوجه رنگی هفته سیزدهم بارداری