سلام،من اولین بچمو که باردار بودم،دکتر همش میگفت دختره،از صدای ضربان قلبش و....وقتی رفتم سونوگرافی گفت بچه پاهاش جمعه و جنسیتش مشخص نیست،روزی که زایمان کردم،پرستار گفت که پاشو پسرتو ببین،باور نمیکردم تا ندیدمش
البته چون سزارین بودم بعدش فهمیدم
yمگه دختر نمیشه؟
همه بایدداین آزمایشو انجام بدن؟
پسر گلم مبارک😍❤️
نوشته x ,y یعنی جنستش مشخصه ولی سونو بگیر میفهمی گلم
پسر
پسره عزیزم
پسره عزیز
پسرره مبارکه
پسرعه فک کنم چون نوشته کروموروم y
پسر عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.