دختره یا پسر؟

تصویر
۱۱ پاسخ

سلام،من اولین بچمو که باردار بودم،دکتر همش میگفت دختره،از صدای ضربان قلبش و....وقتی رفتم سونوگرافی گفت بچه پاهاش جمعه و جنسیتش مشخص نیست،روزی که زایمان کردم،پرستار گفت که پاشو پسرتو ببین،باور نمیکردم تا ندیدمش
البته چون سزارین بودم بعدش فهمیدم

yمگه دختر نمیشه؟

همه بایدداین آزمایشو انجام بدن؟

پسر گلم مبارک😍❤️

نوشته x ,y یعنی جنستش مشخصه ولی سونو بگیر میفهمی گلم

پسر

پسره عزیزم

پسره عزیز

پسرره مبارکه

پسرعه فک کنم‌ چون نوشته کروموروم y

پسر عزیزم

سوال های مرتبط

مامان آقا ایلیا مامان آقا ایلیا ۸ ماهگی
مامان برکه مامان برکه ۲ ماهگی
مامان کنجدکم❤️ مامان کنجدکم❤️ ۲ ماهگی
مامان ایمان👶🏻لاوین مامان ایمان👶🏻لاوین روزهای ابتدایی تولد
مامان آرکان و آنیا مامان آرکان و آنیا ۳ ماهگی
مامان آوا مامان آوا هفته سی‌وسوم بارداری
مامان عدسی مامان عدسی روزهای ابتدایی تولد
مامان ... مامان ... هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان 🤰پرنسا🧚‍♀️🩷 مامان 🤰پرنسا🧚‍♀️🩷 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان پسرم عمرم 🩵 مامان پسرم عمرم 🩵 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان دنیس🩵 مامان دنیس🩵 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته هفدهم بارداری