۷ پاسخ

من تا ۳سالگی جدا از لباسای خودمون میشورم حتما

همه لباساشو میندازم ماشین خودمون باهم یه دور میشه.برا اون مایع خودشو میریزم گاهی هم مایع خودمونو میریزم

فک مبکنم تا ۵.۶سالگی باید جدا باشه

من که از 6 ماهگی دارم با لباس های خودمون میشورم

من میندازم ماشین با مایع پینو

من ک از ۹ ماهگی با مایع لباس پرسیل خودمون شستم و عالیه

من بعضی وقتا با مایع عادی هم شستم
حساسیتی نداشته ولی بافت لباسش به فنا رفته

سوال های مرتبط