تو شیردهی از چ مسکنی میتونم استفاده کنم

۳ پاسخ

من سه کاره چیه خوردم سردردشدید ذاشتم ازبیخابی

فقط استامینوفن ساده

من الان دندونمو کشیدم ۳تا بخیه خورده ژلدفن خوردم از دردش رو به موتم از سزارین فجیع تره

سوال های مرتبط

مامان آقا کارن 🩵👼 مامان آقا کارن 🩵👼 ۸ ماهگی
مامان هانا مامان هانا ۱۲ ماهگی