شیرخشکا چرا ایقد کم شدن🙃😒

تصویر
۱۱ پاسخ

من که خریدم پر پره

هی خواهر. به شیرخشک بچه م رحم نمیکن

دیگ از اینم باید بدزدن دیگ نمیشه که 🙄🙄😁😁

ببلاک ازهمه بیشتر داره اما واسه وزن دهی مناسب نیس واسه وزن دهی سوپرامیل خوبه

من ببلاک میدم پره

ببلاک اینجوری نیست ولی گیگوز و آپتامیل کلا مقدارشون کمه نمی‌دونم برا چی

من ببلاک میدم تا خرخره پره 😬

اره گشنه ها ازشون خوردن

از بس گشنن از شیرخشک هم میخورن

از سرش میخورن که تست کنن🤣🤣🤣🤣

از همه چی میدزدن

سوال های مرتبط

مامان حسین مامان حسین ۱۰ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق ۱ سالگی
مامان 𝐌𝐀𝐇𝐃𝐘𝐀𝐑 مامان 𝐌𝐀𝐇𝐃𝐘𝐀𝐑 ۱۳ ماهگی
مامان پناه مامان پناه هفته یازدهم بارداری