سلام
بچه ها من زیاد عطسه میکنم این طبیعی هست!

۴ پاسخ

منم خیلی عطسه میکنم ب تیر میکشه زیر شکمم☹️

وای منم سر پسرم عطسه امونم رو بریده بود از صبح که بیدار میشدم حدود ۱۰-۱۲تا عطسه پشت سر هم میکردم

بله،یکی از علائم نادر حاملگی عطسه زیاده.منم سر پسرم همینجور بودم.

با این آلودگی طبیعیه

سوال های مرتبط

مامان کوچولو مامان کوچولو روزهای ابتدایی تولد