خانوما ذخیره تخمدان باید چند باشه توی ازمایش ؟

۶ پاسخ

زیر ۴ نرماله

ماله من ۷ دکتر گفت پایینه پلی کیستیکی

بستگی ب سن داره جلو جواب آزمایش مینویسه ک نرمالش‌ باید چند باشه

ماله من ۲ونیم بود دکتر گفتن نرماله

به سنت بستگی داره

بستگی ب سنه دیگ

سوال های مرتبط

مامان قند و عسل مامان قند و عسل هفته بیست‌وهفتم بارداری